Boj pěti statečných!

16.02.2015 21:44

V sobotu se naši borci z přípravky zúčastnili halového turnaje v Šumperku.

Již před turnajem byli někteří kluci omluveni, bohužel v noci těsně před turnajem onemocněl Adam Chudoba a další dva nominovaní hráči nepochopitelně bez omluvy nedorazili. 

Kluci tak celý turnaj odmakali bez jediného střídání, což jim zajistilo velkou herní praxi. Bohužel všechny zápasy prohráli i když v utkání se Starým Městem měli k bodům nejblíže, podlehli 0:1. Nakonec skončili na místě posledním bez bodu.

Debutanty na halovém turnaji byli noví hráči v áčku a sice Aleš Brauner, který nedávno s fotbalem teprve začal a byl to jeho vůbec první soutěžní start a Dominik Poles.

Hodnocení trenéra:  Nejvíce mě mrzí, že se včas neomluvili Ti, kteří slíbili, že přijedou, samozřejmě z této zkušenosti budu vycházet do další spolupráce.

Turnaj bych obecně zhodnotil pozitivně v několika bodech. Velmi mě potěšil přístup hráčů, hrábli si tak zvaně až na dno a otestoval jsem si jejich morálku v nepohodě. Také jsem jim vysvětlil, že teď je řada na nich, na podzim jsme vyhráli skoro všechny zápasy a to samozřejmě většinou díky individuálním výkonům kluků, kteří teď s námi nebyli. Dále turnaj byl pro ročník 06, my měli nula šestku pouze Honzu Bureše. Samozřejmě v této kategorii jak známo, hodnotíme výsledek ne ten číselný v golech,ale předvedené dílčí věci z tréninku a hru. Věci, které jsem klukům mezi zápasy vytýkal, tak na nich dokázali zapracovat v průběhu turnaje. Potřebovali jsme takové zápasy, některé výsledky z podzimu, kdy jsme vyhrávali i o deset golu nás tolik neposunou. Samozřejmě zápas s Lanškrounem a jeho závěr už taky ne. Ale jsem velmi potěšen,že se nikdo nevzdal ani za stavu 0:9 a za to jsem klukům v šatně poděkoval.

Jistým pozitivem je i gol Aleše Braunera, byl první hned v prvním turnaji.